Magna cura

Här på sidan hittar du som är privat utförare ansökan om användarkonto i Magna Cura samt manualer för utbildning av vikarier och ombud.
  • Ansök om Användarkonto

    +

    För att använda våra system behöver du ansöka om ett Användarkonto. När du ansöker om Användarkontot kan du ansöka om tillgång till flera olika system. 

    Ansökan Användarkonto

  • Ansök om Förändringsbeställning

    +

    Under en anställning kan det ske förändringar. För att du ska slippa kontakta alla berörda verksamheter har vi skapat en tjänst där du kan fylla i vad förändringen gäller. Verksamhetssupporten vidarebefordrar det till samtliga berörda verksamheter så att förändringen genomförs hos exempelvis IT-support, telesupport och andra övriga system som angetts. 

    Ansökan om förändringsbeställning

  • Support och felanmälan

    +

    Support via webbanmälan

    Vid problem med Combine ska du i första hand göra en webbanmälan via Insidan. Webbanmälan hittar du här

    • När du inne i anmälan ska du välja Nytt ärende
    • Välj därefter rubriken Ärendeanmälan Verksamhetsstöd: IF, VO & GA

    Support via telefon kontorstid

    Verksamhetssupport för våra system
    Telefon: 0300-83 44 44 tonval 2

    Öppettider
    Måndag 7-18
    Tisdag-torsdag 7-17
    Fredag 7-15

    Support via telefon kväll, natt och helg via kommunens IT-jour

    Telefon: 0300-83 44 44
    Supporten utan kontorstid löser inte verksamhetsfrågor utan enbart enklare ärenden och prestanda- och driftstoppfrågor. 

Kontakta gärna

Service direkt
0300-83 44 44 tonval 2

Öppettider
måndag 7-18
tisdag-torsdag 7-17
fredag 7-15